Szablon by Alexxa

wtorek, 24 marca 2015

Liebster Award #1

Zostałam nominowana przez Dravelię. Dzięki, kochana:)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania Drav i moje odpowiedzi:

1.Wampir, wilkołak, czarownica czy elf?

Czarownica.... nie, elf....a może jednak....
Już wiem! Władający magią mroczny elf zabójca!!! * Bierze pewien instrument muzyczny z biurka i udaje, że to miecz, waląc Młodego po głowie*
2.Ile masz blogów?
Czekaj...Liczę... 1, 2, 3, ...zawieszone też się liczą? jeśli tak to 4. Ale opowiadań mam więcej... te na blogach, jedno na Wattpadzie , dwa w zeszycie i jedno w głowie :)
3. Czy masz słomiany zapał?
Nie, oczywiście, że nie * cichutki głosik w głowie- kłamca!*
Yyyyyy.... wiesz co? Zapytam Młodego* Podchodzi do brata z mikrofonem*
- Jak sądzisz, mam słomiany zapał?
-eeeee.... a co to jest?
4. Jak byś zareagowała, dowiadując się, że masz rodzeństwo?
Mam rodzeństwo, konkretnie Młodego i Starego...
A jakbym się dowiedziała, że jeszcze inne? Stworzyłabym międzyświatowy transformator, teleportowałabym się do świata z jakiejś książki i zostałabym....duuuum dum dum dum... e...no...
Mrocznym elfem zabójcą?Poszłabym do Hogwartu? Byłabym półboginią? Czerwoną? Ze szkarłatnej Gwardii? Niezgodną, i wiele innych...
5. Coca-Cola czy Pepsi? Dlaczego?
Zdecydowanie Cola. Po prostu lepsza w smaku...
6.Jaki cytat umieściłabyś na swoim nagrobku?
Zajęte XD
Nie no, pomyślmy. Narven Sivril, na moim nagrobku napisałaby pewnie " A nie mówiłam".
A co napisałabym ja?
" Jestem wrogiem wśród wrogów, 
królem bez ziemi,
wybrańcem martwych bogów
i władcą cieni.
Bywam głupcem przebiegłym, 
frywolnym herosem.
Będę pieśnią poległych
i ślepym losem"
7. Najgorszy blog/miniaturka jaki czytałaś?
Nie podam adresu, żeby nikogo nie obrażać. Powiem tylko, że było to ff One Direction, błędów było w pieruny, przecinków i kropek wcale, i ogólnie wyglądało jak pisane przez dziewięciolatka...
8.Co jesz na śniadanie?
Nic. Albo Ciebie. Albo.....- Młody, chodź tu!
9.Wolisz blondynów czy brunetów?
Zależy...chyba brunetów  ( # TEAM LOKI). Ale i  tak kocham Dracusia!
10. Ulubiona czekolada?
z chili... albo kawowa...albo zwykła, ale z Milki.
11. Co jest twoją pasją? ( oprócz czytania i pisania)
Jazda konna, czytanie, łucznictwo, pisanie, szermierka, biegi przełajowe,muzyka, czytanie, pisanie, mordowanie, Putin, Loki, Jericho 941, bycie psychopatą...
Drav, kocham te twoje pytania:*


Moje pytania:
Ja nominuję ( na razie):


1. Masz możliwość życia w świecie jednego z moich opowiadań.Które to opowiadanie i jakim bohaterem byś była? ( Nie czytałaś? To masz pytanie zamienne : Lubisz żelki z Lewiatana?

2.Możesz dostać Jericho 941 albo Desert Eagle. Co wybierzesz?
3.Widzisz mężczyznę w dziwnym ubraniu, trzymającego patyk w dłoni. Co myślisz lub robisz?
4. Ulubiony cytat/motto.
5.Imię, którego najbardziej nienawidzisz, to..........
6.Grasz na jakimś instrumencie?
7. Jaki dom w Hogwarcie/ boski rodzic/ dystrykt/ frakcja /kolor( Mroczne Umysły)/ żywioł/ rasa? ( Jak czegoś nie ogarniasz, po prostu nie odpowiadaj)
8. Znienawidzona postać z bajki?
9. Ulubiona postać z filmu?
10.Laptop, komputer, tablet czy telefon? Na czym wolisz pisać?
11. Masz konto na Wattpadzie?

Nowy świat Andrei

Amarau...this way..
pisane-w-zeszycie
Zwiadowcy- Zupełnie inna historia
Hogwart-szkoła na wesoło
Bliska Śmierci




Pa.

Diane

6 komentarzy:

  1. Grataruluję nominacji kochana i serdecznie za nią dziękuję! :*** Już na nią odpowiedziałam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Trafiłam przypadkowo na Twojego bloga. Fajny. Zaczynasz? Przeczytałam pierwszy rozdział i jestem pod wrażeniem, masz ciekawy styl pisania. Też pisze opowiadania dosyć znanego tematu - porwania. W pisaniu to się do Ciebie chowam :D
    Co powiesz na obserwację? Jeśli się zgadzasz to napisz, a się odwdzięczę:)

    ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com
    (Blog też o pamiętniku)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ, ale to ja miałam cie nominować ale jeszcze tego całego nie wstawiłam na bloga, WRRRRRRRRRRRRR, ale dzięki, z kandydatów u mnie do L. A. został tylko blog Łucji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja chcę żeby te pytania i odpowiedzi na nie tam się znalazły! Inaczej zabiję! Mam nóż!

    OdpowiedzUsuń